Клетва!


1920333_1469099276642580_445219551_n

На Дякон Игнатий

Аз имам една клетва,
да питам след празник, Апостоле!
Да питам, когато еуфорията угасне!
Когато остане паметта!
Когато остане съвестта!
Аз пак ще питам, Дяконе!
Пак ще питам, и няма да спра!

Аз пак ще питам, Байо!
Ще те питам, Байо,
защото днес ти питаш Левски,
а утре го забравяш!

Аз пак ще питам,
клетва съм си дал, Дяконе!
Много те забравят!
Аз пак ще питам, Дяконе,
тез, които днес те споменават,
и вричат се във вярност,
че верните са ти били!
След теб, Апостоле,
пак е равно,
бързо те забравят!…
Пустош!

Аз пак ще питам, Дяконе,
зарад теб,
зарад тях,
зарад мен,
зарад всинца ни!

Народе????

About Тодор Бойчев

Моята същност са истинските неща от живота, изстраданите!… Моята цел е гражданското общество, правовата държава и върховенството на закона.
Публикувано на Поезия. Запазване в отметки на връзката.

One Response to Клетва!

  1. Събуди се, Народе!

Вашият коментар

