Пътепис на една любов


Love-Fire_Wallpaper_bhqu copyБеше едно велико пътуване!…
Пътуване на две души, към любовта си!
Бързах и напирах,
исках да я усетя!
Конете силно препускаха през равното поле…
Изредиха се, клакьорите.
Все прекъсваха самотата ми.
Все прекъсваха устрема им…
Поздрави, поздрави…
А конете препускаха,
цвилеха и усещаха обичта ми..
А, аз пътувах към теб, Любов!
Пътувах и бързах да те видя,
дали си истинска,
дали ще ме познаеш?

А после?
Тя ме срещна!
Видях я!
Колко лъчезарна?!
Да видиш една любов на пътя,
на една длан размисъл,
на един поглед надежда!…
Мислех си, дали ще остане,
или ще завърти с поглед,
и ще остави за мен
безличното, безпаметното!…

Остана,
с очи каза това…
С тиха обич, безпаметна,
с любов…
А, тя мечтаеше!…
Конете, един от многото,
от моята стихия,
свободни се усмихваха…
Поглеждаха към нашата любов,
тиха и начална,
с новата й страст,
препускаща през погледите на нощта.
Препускаща в нашите надежди…
Започна тя,
и само тя,
препускаше в моята стихия,
един път, към мен
един към теб…
……………
Конете цвилеха,
препускаха безспир!…
Уж, препускаха със мен,
а ти им дърпаше юздите,
страстно ме целуваше…
Любовта, разпъваше се,
растеше, с конските юзди…
Юзди на една любов,
разпъната от блян,
пътуваше безспир!…

Пътува и сега!
Пътеписът на една любов,
на импулси и мечти,
на страсти и надежди…

09 март 2014г.

About Тодор Бойчев

Моята същност са истинските неща от живота, изстраданите!… Моята цел е гражданското общество, правовата държава и върховенството на закона.
Публикувано на Поезия. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

