Нощ


http://vbox7.com/play:86dd145c&start=4nosht
Сега е дълбоката нощ!
Сладкият сън! Или време за любене!
Сладко време за любене!
Сладко време за любов, за нежност, за отдаване!
Време за любов! Време за признание в любов!
Време за теб и за мен!
Страшно ми липсваш!…
Сега е тиха нощ!
Чуруликат само нощните птички, нощните нежни певци!
Сега е тиха нощ,
и аз разтварям нейната завеса, отварям твоите покои!…
Пристъпвам тихо, и нежно с устни ти говоря!
Пристъпвам тихо, а дланите ми ти шептят,
и питат, питат те със страст!
Сега е нощ, а аз съм влюбен в теб,
сърцето ми тупти,
страстта напира, набрала е любов.
Набрала е своята фиеста,
изпъната за полет!…

И, тихите акорди на нощта,
пригласят в нежният ни сън!..
А, нейде моята обич тихо те обгръща!
Тихо зад съблечената свян!
А, зад женската ти свян остава обичта на жена!…
Тихо е, обичта, приседнала в нашите тела!
оставила чистата душа, без делник, без ракурси, суета!
Останали сме голи, по свян, по обич, без делник…

Останали сме, в тази нощ, самотна, стаени за една любов!
Стаени в шепи от мечти!
Стаени, аз и ти, и нашата любов!

14 юни 2014г.
Хасково

About Тодор Бойчев

Моята същност са истинските неща от живота, изстраданите!… Моята цел е гражданското общество, правовата държава и върховенството на закона.
Публикувано на Поезия. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

