Попитай ме


5399.w625Направи го!
Откога ти казвам,
откога ти шептя.
Попитай ме,
дали те обичам?
Попитай ме,
не ме оставяй,
без път!
Не ме оставяй
без дъх!
Попитай ме,
дали спира дъхът?
Ще кажа,
че с тебе се диша
а без теб…пъкъл!
Попитай ме,
дали те чакам?
Да, откога прашен те чакам.
На без път и
под пътища разни…
Попитай,
дали чакам морето за теб?
Попитай,
дали бродя, бродя,
за да стигна до теб?

Остава сърцето да каже!…

About Тодор Бойчев

Моята същност са истинските неща от живота, изстраданите!… Моята цел е гражданското общество, правовата държава и върховенството на закона.
Публикувано на Поезия и тагнато. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

