Моето политическо кредо


Защо гласувах с невалидната бюлетина?
Защото вече пета година политиката в България не се грижи за моите права!
Политиците служат на джоба си!
Вече пета година държавата не уважава правата ми, и не ми издава шофьорска книжка!
Вече втора година аз нямам достъп до жилището си, защото нямаме общински власти да вникнат в закона, че да мога прозрачно да плащам сметките си като собственик на жилищен имот.
Вече нямам достъп и пощенската си кутия, защото някой решил да плащам без да знам, какви са разходите в полза на етажната собственост за ремонт на етажна собственост.
Живеем в абсурдна държава!
Аз нямам политици, които да ме представляват!
Вие, да не мислите, че имате, дори да сте гласували?!
Смисълът от държавната власт в Република България!?
Няма смисъл от тази държавна власт! Тя не е моята!
Та, затова гласувах с невалидната бюлетина!

About Тодор Бойчев

Моята същност са истинските неща от живота, изстраданите!… Моята цел е гражданското общество, правовата държава и върховенството на закона.
Публикувано на Върховенство на закона. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

