Бъдни вечер


imagesCM741PA7Господ ме събуди,
за да се родя отново!
Миг преди да се роди!
А, ти?
Кога за Бъдни вечер …
се събуди?
Аз,
без късмет,
без грим,
без трохи!
Гол останах пред Господа!
Гол, с мисъл за теб!
А, денят обикалях със теб.
Бъдникът ми беше в сърцето.
Гореше, гореше…
А, аз гасях надеждите!
Не исках да изтичат,
а да останат за теб.
Сам бях!
Блян!
За теб!
Кога ли?
Кога ли с теб,
с теб ще будуваме,
стиснали здраво ръце,
взор отправили в едно,
за Бог,
за Любов,
за една лична мечта!
Двама в едно!
Тъй!
Моята бъдна вечер беше това!
Отивам!
Сънят отдавна е постлал!
Към тривиалното!

About Тодор Бойчев

Моята същност са истинските неща от живота, изстраданите!… Моята цел е гражданското общество, правовата държава и върховенството на закона.
Публикувано на Поезия. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

