Аз, „петелът-съдия“!


petel-12„Кокошките-съдии“ от Административен съд Хасково ме предизвикаха със самоотвода си за моя иск срещу съда, поради неспазването на закона от съдия Ива Байнова.
Това предизвика у мен поведение на „петел-съдия“, който много липсва сред „женското царство“ на съдиите от Административен съд Хасково.
Това стимулира моята гражданска енергия! Много са се „раздрънкали“ магистратите от Административен съд Хасково!

Контени, наконтени, а аз пета година нямам подновен български личен документ!
За сега иронията ми е достатъчна към поведението на хасковските магистрати.
Но, при следващ път ще искам командироване на съдия от друг съд, за сметка на командироване на „сърдит“ хасковски административен съдия.
Съдията е длъжен да служи на народа си и гражданите, а не гражданите на прищявките на съдията.
Ако ме назначат като съдия в Административен съд Хасково ще бъда многократно по-продуктивен, и то на минимална работна заплата.
Така че, аз като „петел-съдия“ ще ги обединя, да „внимават в картинката“.
Ще ги „стрелям с искове“, докато се научат да правораздават в името на народа, и да уважават правата на гражданите!
Аман, от суета на съдии!

Аз, „петелът-съдия“!
Имам чест!

About Тодор Бойчев

Моята същност са истинските неща от живота, изстраданите!… Моята цел е гражданското общество, правовата държава и върховенството на закона.
Публикувано на Върховенство на закона. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

