До глухата власт!


Стига!

Стига от нечовешко и непрофесионално управление на държавата!

Омръзна ме от върховни административни съдии, от хасковски административни съдии!

Омръзна ме от Областна администрация Хасково!

Омръзна ме от Кмета на Община Хасково и от общинска администрация!

Погазва се Конституцията, Европейската конвенция за правата на човека и вътрешните правила на администрациите им!

Аз няма да служа на администрацията, а тя трябва да служи на гражданите!

Потъпква се чл.4 от Конституцията на Република България!

#

Омръзна ме от съдии, забравили за Конституцията!

Г-н Председател на Върховния административен съд,

Моля, дайте им методически указания на хасковските административни съдии. Тези жени в тоги клетва не са ли давали клетва?

Докога ще виждам черибашийството като модел на поведение у жените магистрати в Административен съд Хасково.

#

Омръзна ме от Областен управител, зле консултиран от юристи!

Г-н Областен управител, попрегледайте подчинените ви юристи. Това, което получавам от вас буди недоумение. Наистина ви подвеждат хора с дипломи по право.

Наистина ви подвеждат, г-н Областен управител!

Това е от мен!

#

Г- Кмете,

Вие сте доказан професионалист!

Аз не оспорвам вашата диплома или професионална пригодност!

Аз оспорвам вашия подход като ръководител, чийто актове обжалвам.

Не четете ли, г-н Кмете законите и Конституцията?

Питам ви, не четете ли законите, а се доверявате на буквояди, които не виждат органическата връзка между конституция, закон и вашите актове, г-н Кмете!?

Ние си губим доверието. Отчуждаваме се!

Идват избори, а аз започвам да се чудя за вас, за какво да ви избираме, след като няма демокрация, няма достъп до плодовете на демокрацията – правовата държава!

Вашите актове ме карат да мисля, че вие не сте моят кмет!

About Тодор Бойчев

Моята същност са истинските неща от живота, изстраданите!… Моята цел е гражданското общество, правовата държава и върховенството на закона.
Публикувано на Върховенство на закона. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

