Утринна изповед


4aa3064a55caДнес пътувах към теб.
Протягах ръка!
Стигах до теб!
Стигах до нежното, до мечтаното!
Помечтах си!
Исках да ти говоря,
когато теб те няма,
когато спиш или ставаш…
Когато мислите отлитат, спират се
Когато уморена, пак се спираш…
Пак тръгваш напред.
Пак искаш да бъдеш…
Да бъдеш Жена..
Когато аз съм тук в подножието на Самотата
Когато Усмивката ми се рее с твоята…
Когато изниква и Тревичката на утрото…
Когато грее Слънцето на душата…
Когато си гола, с една душа…
Когато си за една любов и нищо друго…
А, лесно ли е?
Лесно е, ако ти си истинска,
ако аз съм истински…
Тогава е лесно….

Исках да ти кажа,
че не ми си длъжна.
Свободна си, да останеш, да си тръгнеш!…
Свободен съм и аз.
Не съм ти длъжен!

В едно съм длъжен…
Да ти бъда верен в усмивката си.
Да ти бъда верен в нуждата.
Да ти бъда верен като човек.
Без корист и без срам!
Верен, все едно съм гол пред теб!
С плът, по душа и по съвест!

Не си ми длъжна!
Недей остава толкова задлъжняла към мен.
Недей!
Не мога да ти се отплатя….

Недей, луна на моя пристан!
Остани със своя лъч.
Грей със своята мечта!
Гали ме със своята надежда.
Остави сенките си минали…
Сложи им капак.
Запали ги със забрава.

Изпращай ми звезди, през които те видях…
И, ярки и понякога мъждукащи.
Светлеят те.
Не знаят пътя си, в който ги съзряхме!
Не знаят, а остават на небосклона…
И, гледат теб
и мен.
Сами над нашите лица!
Сами над новите надежди!
Сами, за едни мечти!
Твоята.
Моята.
…….

About Тодор Бойчев

Моята същност са истинските неща от живота, изстраданите!… Моята цел е гражданското общество, правовата държава и върховенството на закона.
Публикувано на Поезия. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

