Политически емигрант съм в Родината


Какъвто е един българин в чужбината т.е. бачка, но няма политически права да гласува за държавните органи в приемащата страна, такъв съм аз в Родината си като неявен политически емигрант. Уж, гласувам и избирам държавни органи, но те не служат на моята същност като български гражданин.
Не зачитат достойнството ми.
Лъжат ме под клетва!
Лъже ме политикът!
Лъже ме магистратът!
Лъже ме приятелят!
Икономическият български емигрант живее при ред и отговорност. А аз съм с политически права тук, българин по рождение, но не зачитан от политиците, които ме лъжат.
Затова не искам да ме смятат за Избирател, щом не са Достойни да ме Уважават.
Аз дефакто съм Неявен Политически Емигрант в Родината си.
Мога да го докажа.
Доказва ли се, че искаш да дишаш въздух или да пиеш вода или да те зачитат за човек с права и достойнство.
Не.
Или си, или не си!
Това мога да го докажа!!!
About Тодор Бойчев

Моята същност са истинските неща от живота, изстраданите!… Моята цел е гражданското общество, правовата държава и върховенството на закона.
Публикувано на Върховенство на закона. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

