Едно политическо неравенство


Всъщност, това е краткият израз на незачитане на гаранциите на държавата по чл.4, ал.2 от Конституцията.

Аз забих  пирона на политическото неравенство, осъществявано от съдебната власт. Аз  се гордея с достойнството си и съм в политическата неправда от  сегашната  държавна власт, представена в парламента и Висшия съдебен  съвет.

Обявявам, че Съдебната власт суспендира Конституцията. Толкова много отводи на съдии, че как да го нарека иначе!
А, то е политическа неправда. Защото, когато не ти приемат волята на гражданин е политическа неправда и незачитане на достойнството ми на гражданин по чл.6 от Конституцията.
А, то си е политическа неправда!
Аз, българският гражданин Тодор Бойчев съм онеправдан от държавната власт в лицето на около 50 отвода на съдии чрез машинации и изопачаване на закона.
Солидарността на съдиите по незачитане на гражданската ми воля на български гражданин е политическа дискриминация, която е в разрез с чл.6 от Конституцията. Аз съм в политическа неправда!
Дори, омбудсманът Манолова не зачита моите граждански искания! Тя не е моят омбудсман!
Това е!

Вече правата ми са политически проблем, защото съдът работи по  калъп, удобен на Висшия съдебен съвет, а така и на политическия  интерес, представен в Народното събрание.
Това е обяснението на нещата, защото иначе щеше да работи чл.4, ал.2 от Конституцията – Република България гарантира живота, достойнството и правата на личността и създава условия за свободно развитие на човека и на гражданското общество..

https://drive.google.com/file/d/0B-VPu91UJfiOY0Uxd01aMTI5Sjg/view
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B-VPu91UJfiOQmlUdE5pNXBNYjQ
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B-VPu91UJfiOQXJoQ2NHcDdBMDQ
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B-VPu91UJfiOUzdMTU4tei1sTWM

About Тодор Бойчев

Моята същност са истинските неща от живота, изстраданите!… Моята цел е гражданското общество, правовата държава и върховенството на закона.
Публикувано на Върховенство на закона. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

